Fåglarna försvinner bort i fjärran och jag tänker ofta tanken att jag borde följa med

Livet flyter på snabbt och samtidigt kämpar man med tiden för att veta vad man ska göra i livet. Är väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen och det tycker jag är okej för det är knappt någon som följer och det är min blogg <33 
Men nu kommer en liten uppdatering med mobilbilder.
 
Vi hade bal på Strandhem. Min klänning påminde mig om min bal på gymnasiet och jag började sakna den tiden så mycket, älskar LBS. Kvällen var fylld av skratt och dans. Vi avslutade med att gå i våra klänningar och kavajer till Donken, älskar att ha finkläder i vardagen och inte bara på fest. Vardagslyx.
 
Här är en fin bild på Johan precis innnan jag och min klass skulle klättra på stenväggar vid havet. Fantastiskt vackert. Trotsade min rädsla och klättrade en bit faktiskt.. 
 
Hängde med Johannes och hans familj till deras stugan. Vi (Johannes) byggde på deras hus och en morgon gick vi upp supertidigt för att vi skulle fågelskåda med släkten.  
 
DETTA VÄNNER!! Åh, för er som inte vet är detta David och Anna-Klara Castor på bilden från serien tro, hopp och kärlek. Vi följde den serien här på bibelskolan och av alla odds gifte sig ett av paren på vår skola!!! Wow, cirkeln sluts haha. Fantastiskt fint att jag fick hjälpa till på deras dag.
 
Vi var hemma hos vår lärare Magnus och hade en fantastiskt fin eftermiddag/kväll.
 
Var i Horred och hade vår sista Israelpresentation. Väldigt skönt och så trevligt att få ta med min klass till Horred och visa mina trakter där jag har växt upp, arbetat med min tro, promenerat sena nätter, badat, spelat fotboll på somrarna så mina ben blir fulla av blåmärken och mina fina vänner som jag saknar så mycket.
 
Hänger mycket med min middagsgrupp Johan, Ester och Linnea i solen. Åh vad jag gillar dem, bästa vännerna att dela saker med.
 
Avslutade min aftonbön idag med den här vackra solnedgången. Kommer sakna naturen på Strandhem såå mycket. Det är verkligen vackert året om här.
 
Allmänt | |
#1 - - Anna:

å så mysigt inlägg!!

Upp